tepelná čerpadla

Průmyslová tepelná čerpadla = levné a vždy dostupné energie s bonusem v podobě…

Chcete své podnikání ochránit před výraznými růsty či případným nedostatkem energií? Pomocnou ruku vám nabízí průmyslová tepelná čerpadla, na které již spoléhají i významné nerezidenční budovy napříč Českou republikou.

Tepelná čerpadla jsou vhodná pro prakticky všechny typy objektů, které se v roce 2022 potýkají s rostoucími cenami energií, tj. sportoviště, kancelářské budovy, bytové domy, nákupní centra, showroomy, kongresová centra, ubytovací objekty apod.

Průmyslová tepelná čerpadla dodávají podnikatelům nejen levné teplo, ale i teplou vodu či chlad, a to bez ohledu na aktuální povětrnostní podmínky. Zdrojem pro výrobu energií jsou pro čerpadla geotermální teplo a venkovní vzduch, tj. komodity, které jsou v České republice zdarma v prakticky neomezeném množství.

Tepelná čerpadla vám pomohou získat či udržet ekologicky smýšlející klientelu

Doplňkovou výhodou tepelných čerpadel je fakt, že se jedná o zdroj čistých energií, což podnikatelům dává konkurenční výhodu u zákazníků s ekologickým smýšlením. V roce 2022 v rámci Evropy využívají této výhody například zemědělské objekty, hotely a další ubytovací objekty, výrobci spotřebního zboží, nákupní centra, infrastrukturní objekty. Mezi konkrétní příklady patří:

  • Maloobchodní skupina Schwarz (vlastník řetězců Lidl a Kaufland) využívá ve svých prodejnách nové generace tepelná čerpadla k rekuperaci tepla z kompresorů chladicích boxů.
  • Společnost Audi pokrývá 70 % spotřeby tepla svého provozu v maďarském Györu geotermální energií.
  • Společnosti jako Google, Facebook, Amazon či Microsoft využívají rekuperaci k opětovnému využívání odpadního tepla ze svých datacentrech.
  • Mezinárodní letiště ve Frankfurtu nad Mohanem využívá rekuperaci odpadního tepla za pomoci tepelných čerpadel v nově zrekonstruovaném terminálu číslo 3.

Více informací o průmyslových tepelných čerpadlech najdete na internetových stránkách gt-energy.cz

Baví mě marketing ve světě internetu. Tvořím marketingové strategie a propojuji marketingové kanály. Již nějaký čas dělám SEO a linkbuilding. Mimo marketing mě zajímají investice, osobní rozvoj, psychologie a obecně lidská existence.